Μέρος 1ο Κεφάλαιο 14

by giorgosstogias

Η Ντίνα είχε ξαπλώσει και είχε ακουμπήσει το κεφάλι της στα τεντωμένα πόδια του Χρήστου. Ο Χρήστος τη φιλούσε απαλά στο πρόσωπο. «Τι άλλο ήθελες να ρωτήσεις τη μητέρα σου;»

«Ήμουν κι εγώ για εκείνη ένας περιορισμός; Ήταν αλήθεια αυτό που μου είπε μια μέρα, ότι με κράτησε γιατί την είχε πρήξει ο πατέρας μου; Μήπως θα ήταν καλύτερη ιδέα να έχουν πάρει διαζύγιο παρά να γίνεται κάθε μέρα της Γιουγκοσλαβίας; Πίστευε ότι μου έκανε καλό να ξέρω ότι πήγαινε και με άλλους άντρες πέρα από τον πατέρα μου; Ήταν αυτή η ερμηνεία της του μπρεχτικού “Περισσότερο φως, ηλεκτρολόγε, στη σκηνή!” που τσαμπουνούσε όποτε της κατέβαινε; Ήταν τελικά τόσο καλή ηθοποιός όσο έλεγαν όλοι; Αν ναι, γιατί δεν την είδα ποτέ στη σκηνή; Κι άλλες εννιακόσιες ενενήντα πέντε ερωτήσεις. Φίλα με».

Το pdf: Earino Examino Part 1 Chapter 14
Κι εδώ online: http://issuu.com/georgestogias/docs/earino_examino_part_1_chapter_14 

