Μέρος 1ο Κεφάλαιο 22

by giorgosstogias

Η Ντίνα, κεντρική ηρωίδα σε τόσα κεφάλαια στο μυθιστόρημα, στο 22ο προσπαθεί να γίνει και στη ζωή της.  Έχοντας πετύχει να της δώσει ο Ορέστης τον πρώτο ρόλο στο έργο «Κρίμα που είναι μια πόρνη»,  θα ξεκινήσει να συμπεριφέρεται σαν ο κόσμος όλος να ήταν μια σκηνή – μια τάση που την είχε αλλά τώρα θα αφεθεί εντελώς στη γοητεία της. Έτσι, οι αντικειμενικές δυσκολίες, τα εμπόδια δηλαδή που θέτει η πραγματικότητα στις επιθυμίες της (π.χ. τα κάκιστα οικονομικά της ίδιας και της θεατρικής ομάδας, τα συναισθήματα του Άλκη, ο οκτάωρος εγκλεισμός στο σαντουιτσάδικο για πενήντα ευρώ) αντιμετωπίζονται σαν να ήταν σκηνοθετικά προβλήματα που μπορούν να λυθούν άμεσα από την ηθοποιό με αυτοσχεδιασμό. Με τη μέθοδο αυτή όμως πολλαπλασιάζονται  οι κίνδυνοι για ατυχήματα, φυσικά και μεταφυσικά. Accidents will happen. Φτάνοντας στο τέλος του πρώτου μέρους, η Ντίνα θα φύγει από το Ρέθυμνο για να γλιτώσει, θα τρέξει στην Αθήνα, πίσω για λίγο στον μπαμπά.

 

Advertisements